FREDAG!!!!!!!!!!!!!! (VAR DET) :)

Jaja då var det frdag igår.
Har inte haft tid eller ork till att blogga men jag har inte ork nu heller men detta blir kort.
Ja vad har hänt idag?
Jo jag har varigt i skolan eller nähä.
Men jaja och jag åkte till kunskapsskolan för att träffa freddiih.
Så vi stack och spårvangns luffa sen åkte vi tillbacka för hon hade en till leketion men den var typ instäld lyx. :)
Sen åkte vi hem till mig gjorde min berömda kyklingsalad :D.
Snacka ihop mig med mamma så hon köpte ut energidricka mums :).
Köpte en ny son hår stärkare :).
Sen stack vi fan till jobbet eller ja discot som vi solde godis på ;).
sen hade vi fan efterfest så jävlla kul :).
Ja sen var det dags att luffa igen fast med buss :).
Ja det är det som hänt. :)
Så ha det göttans!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0