jag tänker inte börja blogga igen eller ska jag? :)

Tjoo!
Jag ska blogga nu för min sjuk vän Freddiih inte har något liv ;) .
Just nu gick jag in i köket kolla om vi hade något gott hemma men så klart inte, så jag tog ut en flaska med vatten ur kylen och så kolla jag igen då ställde jag flaskan på kylen och glömde den jag smälde ingen kylen så var jag nära på att riva hela skaferit jippi!!!
Nej men jag vet bara inte vad jag ska skriva.
Men jag var hos frisan i måndags färga om håret rött.
Igår var jag hos frisan igen med Freddiih hon färga ögonfransana.
Då köptejag även någon hår skit som stärker men så klart glömmer jag den på bussen :) .
Blev ganska sur, så jag ringde hittegods idag och vad får jag för svar jo den har inte kommit en så är lite så där pistoff, men livet går vidare.
Gud vad kul vi hade idag på idrotten vi dansa polka eller så hade vi inte kul alls :).
Vi dansar typ på idrotten det va ganska kul för vi drev sönder :).
Ja just det vi har två prov imorron vi har ett stort i NO och ett litet i engelska.
Vi har prov på fysik så jävla svårt :/.
Men jag bloggar sen om hon vill det anars inte :).
Så ha de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0