kebab rulle mums!!!!!!!!!!!!!!!

Då va lördagen över eller ja för mig :). Har blogg.se uppdaterat?? Jag skriver jätte konstigt nu... Va sur jag blir nej det blir jag inte men en då.. Men igår stuka jag mitt benet så klumpig som jag är :).Och jag har jätte ont!! :/ Ska till akuten imon så jag får kryckor kanske eller tror jag får det för jag kan inte gå på det... När jag går ser jag ut som en åsnerumpa typ. Det ser för jävligt ut :). Idag har jag varigt med Fredrica vi har bara suttit hemma för jag har inte kunnat gått någon stans eller vi gick hela till pizzerian för vi käka kebab rulle mums!! bbbttttwwww johanna senor älskar johanna nielsen meeeeest ! och jag älskar johanna senor!! <3 så ha de!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0