okej det är något fel på mig!!!

HEJ INGEN!!!
Tror jag har blivigt hjärn tvätad eller något jag har funderat på att blogga ingen men jag är osäker.
Detta är beroende fram kallande! (tror jag)
Eller så är det bara jag som har ett sånt tråkigt liv så a.
Imorse när jag vakna så käka jag väldigt segt så jag kolla på klockan då är den kvart över sju, min tanke skit!!
För jag måste gå typ halv.
Så jag slängde i mig käket och fixa mig när jag är klar är klockan halv jag ba ja yes jag hinner för första gången typ!
Så jag tog på mig skorna lagom snabbt.
Men då kommer jag på att jag glömt hörlurar så jag springer in och hämtar dom.
Men på onsdagar så kommer bussen för tidigt typ alltid så jag sprang men missar som vanligt.
Met är min fina onsdags morron!
Ja jag visste inte vad jag skulle skriva, bara skrev något.
Så ha de! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0